Kaartenbak

Een Customer Relation Management (CRM) systeem maakt het mogelijk om op een makkelijke manier gegevens van uw klanten en relaties bij te houden, op te slaan en op te zoeken. Vrijwel elke onderneming heeft klanten en relaties. En de meeste stichtingen en verenigingen hebben leden.
Maakt u nog gebruik van een kaartenbak om gegevens van klanten, relaties en/ of leden op te slaan? Dan is het tijd om daar eens op een andere manier naar te kijken!

Hoe onderhoudt u de contacten met al deze mensen? Op welke manier heeft u contact met deze mensen? Zou het niet mooi zijn om op 1 plek alle gegevens bij te houden en van daaruit uw brieven, facturen, email en andere correspondentie te regelen? Eenmalig invoeren en voor meerdere doeleinden gebruikmaken van deze gegevens.

Gegevens uitwisselen

Het uitwisselen van gegevens (synchroniseren) kan tegenwoordig tussen verschillende (internet)systemen en mobiele telefoons. Maakt u gebruik van Microsoft Outlook, dan kunnen uw agenda, taken en contactpersoon gegevens meestal makkelijk worden gesynchroniseerd met een (Windows) mobiele telefoon. Wijzigt u ergens gegevens dan worden die wijzigingen na de eerstvolgende synchronisatie automatisch ook bekend aan de andere kant.
Gebruikmaken van dezelfde gegevens op meerdere lokaties maakt het beheer een stuk makkelijker en houdt de informatie up-to-date.

Standaard of maatwerk

Er is tegenwoordig veel mogelijk met standaard software. Afhankelijk van uw wensen kan het zijn dat een standaard systeem voldoende biedt. Zo niet dan is er de mogelijkheid om een op maat gemaakt systeem te bouwen. Dan weet u zeker dat u krijgt wat u wilt en dat het systeem doet wat u er van verwacht.